Ta strona używa plików cookie!
close

Kolejny spotkanie z pracownikami urzędu pracy jak radzić sobie w sytuacjach kryzysowych w kontakcie z trudnym klientem

Data dodania: 29 marca 2018 r.
Miejsce zdarzenia: Legnica

Sytuacje kryzysowe w kontakcie z trudnym klientem, to temat dzisiejszego szkolenia, które odbyło się w sali konferencyjnej Urzędu Pracy w Legnicy. Liczna frekwencja pokazała, że temat wzbudził zainteresowanie wielu urzędników, a o trudnym kliencie każdy z nich mógłby napisać niejedną książkę.

W sali konferencyjnej Urzędu Pracy w Legnicy zorganizowane zostało kolejne szkolenie z udziałem legnickich funkcjonariuszy. Spotkanie dotyczyło psychologicznych aspektów obsługi trudnego klienta. Policyjny negocjator z wieloletnim doświadczeniem przybliżył zagadnienia dotyczące m.in. kontroli własnych emocji w kontakcie z agresywnym klientem, czy też sposoby reagowania na agresywnego klienta.

Jak się okazało tendencja, która występuje w wielu urzędach sprowadza się do klientów, którzy usiłują dokonać formalności będąc pod wpływem alkoholu czy też w złym stanie psychofizycznym. Warto wiedzieć, że w takiej sytuacji urzędnik może odmówić nam udzielenia pomocy. Policjant Wydziału dw. Z Przestępczością Gospodarczą Komendy Miejskiej Policji w Legnicy zaprezentował uczestnikom techniki i narzędzia, które urzędnik, pracownik może wykorzystać w sytuacji kryzysowej do przybycia policji lub innych służb ratunkowych.

Spotkanie z policjantem miało na celu przekazanie praktycznych umiejętności profesjonalnej obsługi klienta jak również nabycie umiejętności prowadzenia rozmów z klientem wymagającym. Kolejnym aspektem spotkania było usprawnienie komunikacji interpersonalnej oraz poznanie sposobów pokonywania stresu w pracy z trudnym klientem.

Źródło: KMP w Legnicy
mł.asp. Jagoda Ekiert

nadkom. Krzysztof Zaporowski
 

 

 

Galeria